tiistai 15. heinäkuuta 2014

Höpötysten höpötys

Moikka vaan!

Ajattelin tehä tässä tällasen pienen kuulumis postauksen, koska en oo TAASKAAN tehnyt pitkään aikaan postausta...Mutta siis mulle kuuluu hyvää oon uinu paljon. Tallilla käymiset on vähä vähentyny, koska on ollu menoja. Viime viikon keskiviikkona olin kyllä Ellan kanssa kävin kattoo sen tuntia ja oltiin rannalla ja kaikkee kivaa :p Olin 3 yötä mun kaverilla Lotalla torstaista sunnuntaihin ja siellä oli tosi hauskaa 8) Sunnuntaina oli ratsastus ja menin Smykillä... Mut hyvin se meni meinasin vaa tipahtaa muutaman kerran kun se satula oli semmonen mini :D Ja alkuviikosta oon ollu isän luona ja ollan uitu ja tänään ollaan uitu ja etittiin geokätköjä ;)
Tässä on sitten kaikkia sekalaisia kuvia:

Ella ja minä


epätarkka ranta kuva :DDD

Smyk

Minä Lotan luona hiekkadyyneillä koiria ulkoiluttamassa :)

1 kommentti: