keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Ensimmäinen postaus!

Ajattelin alottaa blogin kirjottamisen koska aika monella kaverilla on ja tää vaikuttaa
mukavalta puuhalta...
Hmm...Noniin...Keksitäämpäs nyt joku hassun hauska juttu tähän ekaan postaukseen....
No ei vaa aattelin vaan kertoa vähän ittestäni.
Oon 11vuotias heppahöperö Johanna nimeltään.
Täytän 26 kesäkuuta 12vuotta.
Harrastan ratsastusta olen kerennyt harrastamaan sitä vasta vuoden, mutta aijon harrastaa mahdollisimman pitkään ;)
Rakastan poneja, hevosetkin on kivoja mut mua kiehtoo enemmän ponit.
Meillä on koira nimeltä Kolja se on sekarotunen, tulette siitä kuulemaan ja näkemään varmasti
joskus lisää...
Mulla on yksi veli joka on jo muuttanu kotoa pois.
Nyt on kyllä vaikeeta keksiä mitä keksisin itsestäni :D
Ainiin varautukaa siihen että saatan käyttää hymiöitä...
Kirjottelen tänne aina, kun kerkeen eli ainakin kerran viikossa.

<3:Jossu

Ps: Toivottavasti joku innostuis ees lukemaan mun blogia :) Ja yritän myös säätää tän bloggerin kanssa jotta saisin tän teksti tausta valkeeks ilman että toi tausta bannerin alta muuttuis ://

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti